1. Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та
лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте
образливих слів.
2. Не підганяйте дитину, бо розрахувати час – це
ваш обов’язок.
3. Не відправляйте дитину до школи без сніданку:
у школі вона багато працює та витрачає сили.
5. Забудьте вислів: «Яку оцінку ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не
сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте, як вам важко після робочого дня). Коли дитина
збуджена і охоче з вами чимось поділитися, вислухайте її.
6. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не
наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, тоді вона все сама
розповість.
7. Зауваження вчителя вислухайте не в присутності
дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку. Говоріть з дитиною
спокійно.
8. Після школи дитина не повинна одразу сідати за
виконання завдань, а 2 – 3 години має відпочити. Найкращий час для виконання
домашніх завдань з 15 до 17 години.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні
15 – 20 хв. Треба відпочивати 10 – 15 хв.
10. Під час виконання завдань не стійте над
дитиною, давайте їй можливість самостійно працювати. А якщо вже потрібна
допомога – без крику, спокійно, з похвалою та підтримкою, вживаючи слова: «не
хвилюйся», «ти все вмієш», «спробуймо поміркувати разом», «згадай, як пояснював
вчитель».
11. У спілкуванні з дитиною не вживайте
умовностей: «Якщо ти добре вчитимешся, то…». Часом ставлять заважкі умови, і тоді
ви можете опинитися у складній ситуації.
12. Протягом дня знайдіть (спробуйте знайти) півгодини для
спілкування з дитиною. В цей час головними мають бути справи дитини, її біль,
радощі.
13. У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною.
13. У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров’я
дитини, коли її щось турбує. Найчастіше – це об’єктивні показники втоми чи
перевантаження.



Комментариев нет:
Отправить комментарий